Saturday 20 April 2013

suka & sayang

suka & sayang? 
adakah membawa mksud yang sama? 
hm keliru aku dengan perasaan nie. 
memang aku suka tapi kalau sayang aku xtaw.. 

tapi bak kata UIA: 
kalau suka xsemestinya bercinta, 
kalau bercinta xsemestinya ada jodoh, 
kalau ada jodoh xakan ke mana.
 
bila kita suka: 
-rasa malu bila bercakap dengannya. 
-sentiasa ingat dia. 
-hapy bila bercakap dengannya. 

bila kita sayang: 
-kita akan terima dia seadanya. 
-kita akan sentiasa inginkan dia selamat. 
-kita akan sentiasa ingin disisinya saat
dia memerlukan sokongan & semangat.  

btul ke? 
tapi ak masih lagi tercari2 apa itu sayang. 

saya harap awak sabar, 
namun andai satu saat 9t kita memang xde jodoh, 
saya harap awak masih lagi sudi menjadi sahabat saya... 

 ~awak, sebenarnya saya takut untuk bermain dengan perasaan, 
   saya tkut bila saya da mula sayang 9t, awak akan tinggal sya.
   saya minta maaf.~

              

No comments:

Post a Comment